joi, 11 decembrie 2008

Tăria de caracter

Moto: Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will. Mahatma Gandhi

Înţelepţii ne sfătuiesc ca în fiecare zi să facem măcar două lucruri care nu ne plac. Se pare că aşa ne exersăm voinţa şi contribuim la crearea unui caracter puternic. La ce e bun un astfel de caracter? El îţi va fi principalul aliat în viaţă în momentele cele mai grele. Şi deşi ne place să credem că nouă nu ni se va întâmpla nimic rău, fiecare din noi are porţia lui de provocări. De tăria caracterului depinde durata perioadelor dificile şi mai ales găsirea soluţiilor pentru a le depăşi.

Cu toţii suntem uimiţi atunci când vedem oameni grav bolnavi având un tonus extraordinar şi un optimism debordant. Boala i-a ajutat să îşi găsească cele mai importante trăsături de caracter şi să le capitalizeze. Tăria lor de caracter se află în spatele fiecărui zâmbet.

Eu mi-am propus să pun în aplicare această idee. Şi aceasta pentru că de regulă las multe din lucrurile pe care le am de făcut pe mâine, adică până devine foarte târziu şi deci mult mai stresant. Şi mereu îmi zic că data viitoare voi face altfel. Se pare că păcăleala asta nu ţine cu mine, deci trebuie să iau alte măsuri. Aşa că acum mă duc să arunc o privire pe lista chestiilor restante din programul meu pe săptămâna asta şi să trec la acţiune. Nu am nicio scuză să nu.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Da, si eu las multe lucruri pe ultima suta de metri. Insa chiar am inceput sa ma obisnuiesc cu asta. Am senzatia ca dau mai mult randament asa. De fapt nu am senzatia, ci chiar asa este...

Anonim spunea...

Esti foarte tare, mai Cuzubella! :) Credeam ca pisica aceea din poza sta bine si comod la cald; si cand colo, tu ne spui ca pisica s-a apucat sa faca jogging! :)

La mai mare! Eu te sustin pentru ca eu sunt din tagma cealalta de oameni, care incearca sa faca lucrurile cat mai din timp.

Cuzubella spunea...

@Marius:
Hai ca m-am prapadit de ras. Pisica a ramas la fel de indragostita de caldura, doar ca si-a cam ars labutele uneori cand nu i-a mers vointa ceas. Si cum pisica e ambitioasa si nu se lasa, nu mai vrea asa ceva in viata ei.

Cuzubella spunea...

@Cuzu:
E doar o iluzie ca dai randament. Sau mai degraba o consolare. Si o scuza in fata celorlalti. Asa functiona la mine, cel putin. Dar, de fapt, stiam ca sunt ineficienta si ca evit la nesfarsit ceea ce nu am chef sa fac pana cand e deja foarte tarziu si nu mai am incotro si trebuie sa fac. Si atunci, normal ca eram mega eficienta ca trebuia sa fac intr-o zi cat nu facusem intr-o saptamana. Insa asta nu e randament adevarat.