miercuri, 21 noiembrie 2007

Inimă de câine


Mi-a fost întotdeauna frică să merg la Teatrul Naţional să văd piesa Inimă de câine. Ştiam eu ce ştiam. Mai degrabă intuiam. Nu e o piesă uşoară, în ciuda momentelor umoristice savuroase. Are un câine în rolul principal – interpretat uimitor de Marius Manole. Subiectul este novator – mă rog, a fost la timpul lui. Şi de-aceea nu voi intra în detalii pentru a nu strica nici un efect.

Un singur lucru am să dezvălui. Piesa se încheie cu întrebarea: Cui îi pasă? E una din întrebările care m-au obsedat întotdeauna. Răspunsul meu este invariabil: mie îmi pasă. Şi mi-e greu să cred că altora nu le pasă. A îţi păsa e cea mai simplă soluţie la tot.

Un comentariu:

Vetrix spunea...

Pari un om bun, Cuzubella! Mi-ar placea sa te cunosc, desi deja mi se pare ca te cunosc de ceva timp, de cand iti citesc blogul :)