joi, 27 septembrie 2007

6 din 49 – o noua extragere

Incheiam articolul de ieri cu o multumire adresata alegerilor pe care le-am facut si lucrurilor la care am participat. Accentul cade aici pe mine, pe rolul pe care l-am avut in viata mea.

Esenta castigului la loterie este, asa cum spune si gluma, sa iti cumperi bilet. In traducerea libera a vietii de zi cu zi, asta inseamna sa fii activ. Sa cercetezi fiecare posibilitate, sa nu o lasi neexploatata. Sa te misti in medii diverse, sa te expui. Sa iti asumi riscul cunoscand oameni diferiti. Sa risti sa mergi in locuri unde nu te-ai gandit niciodata si unde ti se pare ca nici macar nu vrei, si asta doar pentru ca nu stii ce inseamna. Sa acorzi o sansa tuturor persoanelor pe care le intalnesti. Intr-o traducere si mai libera, asta presupune descatusarea de credintele care ne conduc si de prejudecatile care ne subjuga. E mai greu, in special pentru femei pentru ca ele sunt mai emotionale. Plus, e un proces – expresia mea preferata cu care ii scot din sarite pe apropiatii mei.

Procesul loteriei e simplu. Ai un inceput, adica iti iei bilet, indiferent ce inseamna asta in viata ta: incepi sa schimbi modul in care arati, felul cum gandesti, planurile de viitor, iti rafinezi principiile. Iti alegi numerele: definitivezi ce ai inceput in faza intai si devii mai echilibrat. Poate fi ca incepe sa iti placa de tine cum arati sau sa ti se para ca gandesti din ce in ce mai organizat si caracteristic pentru tine. Poate descoperi ca meriti sa iti indeplinesti dorintele si atunci cu atat mai mult trebuie sa intri in jocul loteriei. Ai extragerea: toate schimbarile astea nu au cum sa nu duca la situatii noi de viata pe care esti mai dispus sa le accepti si astfel ai sanse mai mari sa nimeresti numarul corect.

In final, indiferent daca ai castigat sau nu, important este ca:

1. ti-ai pus problema sa joci;
2. ai avut curajul de a plonja in necunoscut;
3. ai inceput sa iubesti necunoscutul;
4. necunoscutul te va rasplati pana la urma ajutandu-te in primul rand sa te cunosti mai bine.
5. nu exista, dar sunt superstitioasa si prefer 5 puncte in loc de 4.

Ma grabesc sa prind o noua extragere din viata mea. Desi momentan simt ca ma invart ca o ametita la fel ca bilele in urna, am certitudinea ca mai devreme sau mai tarziu voi castiga. Si ca timpul asta care mi se pare pierdut acum din cauza amaraciunilor si nefericirilor si crizelor si ezitarilor si nesigurantelor ma va ajuta sa ma bucur si mai mult de castigul la loterie.

Niciun comentariu: