vineri, 13 martie 2009

Dă pagina

Motto: Life is like a piano. What you get out of it depends on how you play it. Tom Lehrer

Oamenii sunt rezistenţi la schimbare. Marea lor majoritate, cel puţin. La mijloc o fi vreo explicaţie antropologic-evolutivă, care oricum nu ne este prea de folos în zilele noastre.
Am momente când simt acut nevoia unei persoane care să joace rolul celui care întoarce pagina partiturilor pianiştilor în timpul concertelor. Aş avea nevoie de un asistent de schimbare care să preia oarecum responsabilitatea urmăririi fiecărei note, care să preia presiunea psihică aferentă. Am nevoie de un amortizor al fricilor, astfel încât principala mea grijă să fie „să cânt la pian” nu să fug de schimbare sau să alerg după schimbare, în cazul cel mai fericit.

Evident, în viaţa reală nimeni nu stă lângă tine să îţi întoarcă paginile. Depinde numai de tine când şi cum dai pagina, adică te schimbi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca am putea sa fim mereu siguri ca pana la urma totul va fi spre binele nostru, am fi mai relaxati sa cautam solutii, in loc sa ne inglodam in probleme tot discutandu-le si minunandu-ne cat de grele pot fi.

copilfrumos