joi, 24 ianuarie 2008

Opriţi timpul

Moto: You will never find time for anything. If you want time you must make it. Charles Buxton

Ieri în drum spre casă cum mă uitam aşa la întâmplare redactând în minte ce mai aveam de făcut până la sfârşitul zilei am remarcat o doamnă care se uita cu insistenţă la telefonul ei mobil. Era aşa de absorbită de telefon încât nu m-am putut abţine să nu investighez de ce. Femeia nu se uita nici la poze, nu citea nici mesaje, pur şi simplu urmărea cu sufletul la gură trecerea timpului. Părea că toată fiinţa ei e stăpânită de secundele care treceau rapid la concurenţă cu viteza metroului.

Am coborât şi am lăsat-o fixând la fel de puternic ecranul telefonului. Mă întreb dacă face asta în fiecare zi sau azi am asistat la o excepţie. Poate se grăbea undeva, poate nu. Faţa ei purta liniştea resemnată a românului mediu.

Niciun comentariu: